Logo Funduszy Europejskich Polska Cyfrowa, Rzeczpospolitej Polskiej, Centrum Projektów Polska Cyfrowa, Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozowju Regionalnego

W związku ze zmianą wytycznych dotyczących kwalifikowalności osób uprawionych do skorzystania ze wsparcia w ramach programu Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR i trwającą weryfikacją wniosku złożonego przez Gminę Gąsawa, uprzejmie informujemy wszystkich mieszkańców (rodziców/opiekunów prawnych uczniów, ubiegających się o komputery oraz osoby pełnoletnie, które złożyły oświadczenia we własnym imieniu) o konieczności dokonania niezbędnych uzupełnień, złożonych przez Państwa oświadczeń.

Wszystkie złożone oświadczenia, wymagają uzupełnienia o dokumenty poświadczające

Miejsce zamieszkania ucznia oraz szkołę do której uczęszcza:

  • kopia legitymacji szkolnej lub inny dokument potwierdzający uczęszczanie do szkoły
  • dokument potwierdzający zamieszkanie ucznia na terenie Gminy Gąsawa lub oświadczenie złożone przez rodzica/opiekuna prawnego lub osobę pełnoletnią – załącznik nr 1 lub nr 2

Stopień pokrewieństwa w linii prostej dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu (weryfikacja poprzez: odpisy aktów stanu cywilnego np.: odpisy aktów urodzenia, odpisy aktów małżeństwa, odpisy aktów zgonu) – załącznik nr 3

Fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej (PPGR), jeżeli nie złożono tych dokumentów wraz z wnioskiem o przyznanie grantu. Może to być np.:

  • zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR,
  • świadectwo pracy z PPGR,
  • umowa z PPGR,
  • legitymacja ubezpieczeniowa,
  • zaświadczenie z ZUS,
  • zaświadczenie z KOWR,
  • inne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia

Fakt zamieszkania osoby pracującej w PPGR w miejscowości lub w gminie w której funkcjonowały PPGR. Może to być np.

  • kserokopia faktury za media,
  • kserokopia rachunku za śmieci
  • inne dokumenty potwierdzające fakt zamieszkania miejscowości lub w gminie w której funkcjonowały PPGR/ oświadczenie - załącznik nr 7

Potwierdzenie nie otrzymania na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy: Załącznik nr 4 lub nr 5

Klauzula o ochronie danych osobowych – załącznik nr 6

Wyżej wymienione dokumenty są niezbędne, aby uznać zasadność wsparcia dla uczniów polegającą na przekazaniu komputerów, pozyskanych przez Gminę Gąsawa w konkursie Granty PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju dla uczniów i stanowiącą warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej wniosek Gminy Gąsawa do instytucji weryfikującej.

Uzupełnienia ww. dokumentacji należy składać w wersji papierowej, w Urzędzie Gminy w Gąsawie, w nieprzekraczalnym terminie do 13 grudnia 2021 roku do godz. 12:00.

UWAGA! Należy dostarczyć gotowy komplet dokumentów, wraz z wszystkimi wymaganymi kopiami dokumentów. Niedostarczenie ww. dokumentów, będzie skutkowało OSTATECZNYM odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcia dla ucznia.

Przypominamy jednocześnie, że zakup sprzętu komputerowego odbędzie się wyłącznie po zakwalifikowaniu się gminy do uczestnictwa w programie i wyłonieniu wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zadania.

Złożenie dokumentów niezgodnych z prawdą będzie skutkowało zwrotem otrzymanego wparcia oraz odpowiedzialnością karną.

Załączniki: