ZAWIADOMIENIE

Zawiadamiam, że zwołuję XLIV sesję Rady Gminy w Gąsawie, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2022 roku (środa) o godz. 9:00 w sali Gminnego Centrum Kultury "Stodoła" w Gąsawie przy ul. Żnińskiej 3a z następującym porządkiem obrad:

Jeśli jesteś właścicielem lub zarządcą budynku (mieszkalnego lub niemieszkalnego), masz ustawowy obowiązek złożyć deklarację o uruchomionym źródle ciepła do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB). Wejdź na stronę www.ceeb.gov.pl i złóż deklarację.

Terminy składania deklaracji:
- dla źródeł ciepła i spalania paliw uruchomionych przed 1 lipca 2021 roku: 30 czerwca 2022 r.,
- dla źródeł ciepła i spalania paliw uruchomionych po 1 lipca 2021 roku: 14 dni od dnia uruchomienia.

Deklarację można również złożyć w formie papierowej - wypełniony formularz można przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub złożyć osobiście w Urzędzie Gminy w Gąsawie przy ul. Żnińskiej 8.

Więcej informacji oraz wzory deklaracji uzyskać można na stronie internetowej Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego pod adresem www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow.

ZAWIADOMIENIE

Zawiadamiam, że zwołuję XLIII sesję Rady Gminy w Gąsawie, która odbędzie się w dniu 2 czerwca 2022 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali Gminnego Centrum Kultury "Stodoła" w Gąsawie przy ul. Żnińskiej 3a z następującym porządkiem obrad:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gąsawie ogłasza nabór na wolne stanowisko PRACOWNIKA SOCJALNEGO.

Bliższe informacje na temat ogłoszenia uzyskać można na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gąsawie pod adresem gopsgasawa.bip.net.pl.

Oferty można składać do dnia 6 czerwca 2022 roku do godziny 15:00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gąsawie przy ul. Żnińskiej 19, 88-410 Gąsawa.

ZAWIADOMIENIE

Zawiadamiam, że zwołuję XLII sesję Rady Gminy w Gąsawie, która odbędzie się w dniu 27 maja 2022 roku (piątek) o godz. 9:00 w sali Gminnego Centrum Kultury "Stodoła" w Gąsawie przy ul. Żnińskiej 3a z następującym porządkiem obrad: